Zapraszamy na szkolenie:
“MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE jako nowoczesne narzędzie wsparcia sprzedaży”
Facebook w Polsce ma ponad 15 mln użytkowników z czego 79% korzysta z serwisu każdego dnia!
15 mln użytkowników Facebooka to 59% użytkowników internetu w naszym kraju.
Facebook jest nie tylko narzędziem komunikacji, ale też budowania marki, wsparcia biznesu dla przedsiębiorstw prowadzących zarówno działalność online jak i poza internetem!
Facebook oferuje najbogatszą gamę możliwości działań marketingowych oraz sprzedażowych – zarówno poprzez narzędzia darmowe jak i płatne. Korzystają z nich zarówno największe korporacje, jak i przedsiębiorstwa, które nie posiadają działów marketingów czy budżetów marketingowych.
Na szkoleniu dowiedzą się Państwo:
- Jakie są korzyści z wykorzystania mediów społecznościowych,
- Kim jest Nowy Klient w erze mobile i Facebooka
- Co to jest marketing 360 stopni i jaka jest jego rola w mediach społecznościowych
- Rola marketingu online
- Najciekawsze posty – jakie posty przyciągają
- Facebook jako narzędzia marketingu i sprzedaży – czym są i jak wykorzystać.
- Content Marketing, Visual Content Marketing, Real-Time Marketing
- Facebook jako baza wiedzy o preferencjach i potrzebach Klientów
- Narzędzia komunikacji online skracające proces zakupowy
- User Content – balans w relacjach Marka-Klient
- Narzędzia sprzedaży produktów oraz prowadzenia akcji promocyjnych online
- Jak zdobywać nowych Klientów poprzez Facebooka
- Facebook – to nie jest trudne! Jak założyć i prowadzić profil, fanpage, grupę na Facebooku
Każdy uczestnik szkolenia otrzyma materiały szkoleniowe “Social Media w Biznesie” – zawierające podstawowe wskazówki do skutecznego prowadzenia działań swojej firmy na Facebooku.
Prowadzenie:
Aneta Ankiewicz – dyplomowany trener i coach rozwoju biznesu, ekspert e-biznesu, absolwentka Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM, dziennikarz i szef redakcji informacyjnych stacji radiowych Agora SA, dyrektor, manager i przedsiębiorca, praktyk biznesu z wieloletnim doświadczeniem na rynku polskim i zagranicznym.
Jako ekspert od e-biznesu szkoli i doradza w kreowaniu wizerunku marki w internecie, strategiach i rozwiązaniach w online marketingu, wykorzystaniu mediów społecznościowych oraz działaniach e-commerce.
Założycielka i właścicielka grupy szkoleniowej “Akademia Rozwoju MIND WAY – szkolenia, coaching, doradztwo, e-biznes”, wspiera przedsiębiorców w rozwoju marketingu, sprzedaży oraz zarządzania, tworzy strategie biznesowe, wspomaga w rozwoju kadr.
Specjalistyczną wiedzę i doświadczenie z online marketingu, content marketingu oraz visual marketingu wykorzystuje prowadząc własne biznesowe strony internetowe oraz profile w mediach społecznościowych dla ponad 12 tysięcy odbiorców. Tworzy wizerunki online dla firm, strony internetowe oraz strategie działań marketingowych online.