Social Media w Biznesie

Social Media w Biznesie

Zapraszamy na szkolenie:

„MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE jako nowoczesne narzędzie wsparcia sprzedaży”

Facebook w Polsce ma ponad 15 mln użytkowników z czego 79% korzysta z serwisu każdego dnia!

15 mln użytkowników Facebooka to 59% użytkowników internetu  w naszym kraju.

Facebook jest nie tylko narzędziem komunikacji, ale też budowania marki, wsparcia biznesu dla przedsiębiorstw prowadzących zarówno działalność online jak i poza internetem!

Facebook oferuje najbogatszą gamę możliwości działań marketingowych oraz sprzedażowych – zarówno poprzez narzędzia darmowe jak i płatne. Korzystają z nich zarówno największe korporacje, jak i przedsiębiorstwa, które nie posiadają działów marketingów czy budżetów marketingowych.

 Facebook w BiznesieNa szkoleniu dowiedzą się Państwo:

  1. Jakie są korzyści z wykorzystania mediów społecznościowych,
  2. Kim jest Nowy Klient w erze mobile i Facebooka
  3. Co to jest marketing 360 stopni i jaka jest jego rola w mediach społecznościowych
  4. Rola marketingu online
  5. Najciekawsze posty – jakie posty przyciągają
  1. Facebook jako narzędzia marketingu i sprzedaży – czym są i jak wykorzystać.
  2. Content Marketing, Visual Content Marketing, Real-Time Marketing
  3. Facebook jako baza wiedzy o preferencjach i potrzebach Klientów
  4. Narzędzia komunikacji online skracające proces zakupowy
  5. User Content – balans w relacjach Marka-Klient
  6. Narzędzia sprzedaży produktów oraz prowadzenia akcji promocyjnych online
  7. Jak zdobywać nowych Klientów poprzez Facebooka
  8. Facebook – to nie jest trudne! Jak założyć i prowadzić profil, fanpage, grupę na Facebooku

Każdy uczestnik szkolenia otrzyma materiały szkoleniowe „Social Media w Biznesie” – zawierające podstawowe wskazówki do skutecznego prowadzenia działań swojej firmy na Facebooku.

Prowadzenie:

Aneta Ankiewicz – dyplomowany trener i coach rozwoju biznesu, ekspert e-biznesu, absolwentka Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM, dziennikarz i szef redakcji informacyjnych stacji radiowych Agora SA, dyrektor, manager i przedsiębiorca,  praktyk biznesu z wieloletnim doświadczeniem na rynku polskim i zagranicznym.

Jako ekspert od e-biznesu szkoli i doradza w kreowaniu wizerunku marki w internecie, strategiach i rozwiązaniach w online marketingu, wykorzystaniu mediów społecznościowych oraz działaniach e-commerce.

Założycielka i właścicielka grupy szkoleniowej „Akademia Rozwoju MIND WAY – szkolenia, coaching, doradztwo, e-biznes”, wspiera przedsiębiorców w rozwoju marketingu, sprzedaży oraz zarządzania, tworzy strategie biznesowe, wspomaga w rozwoju kadr.

Specjalistyczną wiedzę i doświadczenie z online marketingu, content marketingu oraz visual marketingu wykorzystuje prowadząc własne biznesowe strony internetowe oraz profile w mediach społecznościowych dla ponad 12 tysięcy odbiorców. Tworzy wizerunki online dla firm, strony internetowe oraz strategie działań marketingowych online.