Co to jest identyfikacja wizualna marki?

Co to jest identyfikacja wizualna marki?

Co to jest identyfikacja wizualna marki?

Zaczynając od wizualizacji marki – czyli tego co oczy naszych odbiorców widzą, zapamiętują lub zobaczą w przyszłości z podziwem. W samej wizualizacji marki jest już ogromne pole do popisu i prezentacji naszej firmy, jej standardów i poziomu jakości. Każdy z poniższych elementów jest doskonałym sposobem do budowania wizerunku – im bardziej są spójne ze strategią marki i unikalne na rynku tym lepiej zapamiętywalne.
– nazwa firmy
– symbol firmy (znak i logotyp firmowy)
– kolory firmowe, symbole dekoracyjne, typografie dekoracyjne
– druki firmowe i materiały drukowane dla celów public relations: papier, koperty, dokumenty
– ulotki
– identyfikatory pracowników
– ubiór pracowników
– wystrój stoisk targowych
– aranżacja wnętrz siedziby firmy oraz wygląd otoczenia
– tablice i tabliczki informacyjne, szyldy reklamowe
– stemple; materiały reklamowe wykorzystywane na środkach transportu (samochody ciężarowe, osobowe)
– opakowania